Splošni pogoji poslovanja


Splošni pogoji spletne trgovine Dekoracija sladic so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Dekoracija sladic (v nadaljevanju spletna trgovina ali dekoracija sladic.si) upravlja Vesna Kraner s.p. kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec dobi uporabniško ime,ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Kupec z naročilom potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

OSNOVNI PODATKI

Spletna trgovina Dekoracija sladic, Vesna Kraner s.p.
Zgornji Jakobski Dol 54
2222 Jakobski Dol

ID za DDV: SI64770109

Matična številka: 7064373000

TRR pri Nova KBM d.d.: SI56 0468 2011 4251 050

E-mail: info@dekoracijasladic.si
telefon: 031-783 273

Registrski organ: AJPES, izpostava Maribor

Vpis v registrski organ: številka 316-07-01825-2019, 01.05.2016

 


PONUDBA IZDELKOV
Ponudba izdelkov na dekoracijasladic.si se spreminja oz. ažurira pogosto in hitro. V kolikor kakšnega izdelka trenutno ni na zalogi, je to jasno zapisano. Kljub trudu, da so podatki redno ažurirani, se lahko zgodi, da  izdelka ni na zalogi, v tem primeru vas kontaktiramo in vam sporočimo možen rok dobave. Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe zaradi nezmožnosti dobave izdelka.  Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

CENE
Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Popusti, akcije: dodatni popusti pri artiklih, ki so v akciji ali v prodaji po promocijski ceni ne veljajo.

NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
* PLAČILO PO POVZETJU - kupec poravna vrednost nakupa in poštnino ob prevzemu paketa (to je za kupca dražji način plačila, za podrobne informacije o ceni poštnine glej zavihek Poštnina!)
* PLAČILO NA TRR NA OSNOVI PREDRAČUNA OZ. PONUDBE - kupec nakaže vrednost nakupa in poštnine na TRR ponudnika (to je za kupca cenejši način plačila, za podrobne informacije o ceni poštnine glej zavihek Poštnina!)

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa dobi račun v paketu z naročenimi izdelki.

DOSTAVA
Ponudnik kupcu pošlje paket predvidoma v treh delovnih dneh od potrditve naročila, večinoma pa naročila oddana do 10 ure odpošljemo še isti dan. Za dostavo pošiljk skrbi dostavna služba GLS in DPD.Pošiljk ne oddajamo v dostavo ob sobotah, nedeljah in praznikih.
PRI NAKUPU IZDELKOV V VREDNOSTI 50 EVROV ALI VEČ, STROŠKE POŠTNINE PLAČAMO MI!
Po vnaprejšnjem dogovoru je možen tudi osebni prevzem na sedežu podjetja. Za podrobnejše infomacije oz. dogovor o prevzemu nam pišite na info@dekoracijasladic.si


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil in plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, povzročeno zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

ZASEBNOST
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št.86/2004) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004). Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani so last upravljalca spletne strani in bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov  in ostale potrebne komunikacije.
Za potrebe poslovanja spletne trgovine dekoracijasladic.si upravljalec zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- naslov,
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime),
- kontaktno telefonsko številko,
- geslo.
Za točnost podatkov upravljalec strani ne odgovarja.
Za potrebe zagotavljanja varnosti se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice.
Vsi podatki se na strežniku dekoracijasladic.si shranjujejo trajno. Upravitelj podatkov Spletna trgovina dekoracija sladic, Vesna Kraner s.p. lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporablja za namene statističnih analiz ter v personalizirani obliki za namene obveščanja uporabnika o ponudbi in dogodkih vezanih na dekoracijasladic.si
Podatki, ki jih upravljalec strani zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov upravljalca strani.

PREKINITEV POGODBE, KRŠITVE IN SANKCIJE
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima kupec pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (na e-mail naslov. info@dekoracijasladic.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko kupca bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona (strošek vračila blaga).  Obrazec za odstop od pogodbe:

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga oz. dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Po določbi 43. člena ZVPot lahko kupec obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu za odstop od pogodbe ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

ODGOVORNOST PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice kupca izprvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna sporočila in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil bo ponudnik izrecno spoštoval.

PRITOŽBE IN SPORI

V primeru pritožbe kupec lahko pokliče na 031783273 ali piše na e-mail: info@dekoracijasladic.si

Trudimo se, da po svojih najboljših močeh rešimo pritožbe na učinkovit način. Postopek obravnane pritožbe je zaupen.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.  Vesna Kraner s.p. kot ponudnik izvaja spletno prodajo navaja povezavo na platformo za reševanje IRPS:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

V košarico ste dodali
Sladkorna masa Smartflex velvet
1400g vanilija
Nadaljuj z nakupovanjem
Zaključi nakup